[Ossm-members] нови xpi-ја за вас прекрасни луѓе :)

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Dec 5 16:34:43 UTC 2003

> Најверојатно си го сјебав ...
> Симињам нов nigthtly 04-12-2003... хмм интересно nightly-то од
> 01-12-2003 било 8.6 mb а ова е 7.2 (зборам за gtk2+xft верзијата).
>
> fuck овој уопште не работи - УОПШТЕ.

Се вратив на 0.7 и работи преводот според твоето упатство:
/opt/MozillaFirebird/MozillaFirebird -UILocale mk-MK -contentLocale MK

Во „менаџерот на обележувачи“ има непреведени работи... пр. File, Edit,
View. И целото Edit мени понатаму исто не е преведено.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

      Човечки е да се греши, за да стварно заебеш треба да си root.