[Ossm-members] QT programche za menuvanje rezolucija so XrandR.

Georgi Georgi
Sun Dec 7 21:40:10 UTC 2003

Програмчево се користи за да се смени резолуцијата и интервалот на
освежување на вашиот екран во XFree86 4.3.0 без потреба да се рестартира
Х серверот.

Не ја користам XrandR библиотеката туку командата xrandr значи програмчето
му доаѓа нешто како GUI/frontend за xrandr кое пак е frontend за XrandR
комопнентата од XFree86. :-)

Не очекувам некој да ја користи програмава повеќе од еднаш, но работа со
целосни примери е добар начин за учење на QT/C++ програмирање. :-)

До сега сигурно работи на Slackware 9.1. За да ви работи ви треба XFree86
4.3.0 и QT-3.2.1 и се разбира добра воља за да се проба.

Програмчето може да го симнете од:
http://isengard.unet.com.mk/~georgi/rezolucijaSmeni/

--
Glisha