[Ossm-members] Re: QT programche za menuvanje rezolucija so XrandR.

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Mon Dec 8 10:25:07 UTC 2003

> Не очекувам некој да ја користи програмава повеќе од еднаш, но работа со
> целосни примери е добар начин за учење на QT/C++ програмирање. :-)

Како мислиш, не повеќе од еднаш. А што се случува кога ќе го рестартирам
X-от?

> Програмчето може да го симнете од:
> http://isengard.unet.com.mk/~georgi/rezolucijaSmeni/

Ок, еден bug :)
Кај мене вика „Моментална резолуција 1024x768 at 0“ а треба "... at 105"
Еве што кажува xrandr:

(damjan at legolas)damjan$ xrandr
 SZ:    Pixels          Physical       Refresh
*0   1024 x 768    ( 313mm x 232mm )  *105  84   75   70   60

Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

    Linux is like a vigwam, no windows, no gates, just apache inside.