[Ossm-members] Re: QT programche za menuvanje rezolucija so XrandR.

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Dec 8 20:18:30 UTC 2003

На 08 дек 2003 (понеделник), Aleksandar Balalovski at GSS Team напиша:

> Нешто што мислам дека би било проблем е верзијата на Qt 3.2.1. Не сите
> корисници ја имаат оваа верзија, а ако имаат 3.1.х ќе им прави одредени
> проблеми. Мое мислење е да се прилагоди и за верзии на Qt 3.1.х.

Го проба со qt3.1?
Незнам зашто би имало проблем, не користам некои специјални класи што
би можеле да бидат драстично различни од една во друга верзија.

А во секој случај не верувам дека програмчево заслужува толкав напор
за да се прилагодува и на постари верзии на qt. :-)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!