[Ossm-members] Re: QT programche za menuvanje rezolucija so XrandR.

Georgi Georgi
Mon Dec 8 20:07:02 UTC 2003

дамјан г напиша:

> Како мислиш, не повеќе од еднаш.

Во смисла дека нема некоја функција програмчево. :)

Кај и да е ќе има во Gnome-ControlCenter алатка за xrandr, најверојатно
ќе направат и за KDE-Kontrol-centar.

> А што се случува кога ќе го рестартирам
> X-от?

Ништо. Се враќа све по старо исто како со xrandr кога менуваш.

Можда ќе ставам да може да се зачува последната резолуција
во .xinitrc(.xsession) за да при секое наредно логирање
се враќа. Ама друг ден. :)

> Ок, еден bug :)
> Кај мене вика ?Моментална резолуција 1024x768 at 0? а треба "... at 105"

Фала. Превид дека рефрешот не мора да биде двоцифрен. :)

Пошто мене ми е сјебан мониторот(незнам зашто) и нејќе xrandr да ми
изгенерира рефреш над 100Hz освен ако во XF86Config не му кажам
изрично дека може да подржи мониторот 1024х768 at 100Hz.

Поправив.
http://isengard.unet.com.mk/~georgi/rezolucijaSmeni/rezolucija-0.0.2.tar.gz
http://isengard.unet.com.mk/~georgi/rezolucijaSmeni/rezolucija-0.0.2-i586-1.tgz

--