[Ossm-members] Re: QT programche za menuvanje rezolucija so XrandR.

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Mon Dec 8 20:45:11 UTC 2003

> Пошто мене ми е сјебан мониторот(незнам зашто) и нејќе xrandr да ми
> изгенерира рефреш над 100Hz освен ако во XF86Config не му кажам
> изрично дека може да подржи мониторот 1024х768 at 100Hz.

Ваљда пошто тоа е на граница на можностите на мониторот и при рачуниците
Xfree го третира како неможна комбинација...

Иначе Xrandr можните refresh-и ги вади од карактеристиките на мониторот и
графичката.
За мониторот ако немаш ништо подесено во X86Config-4, ќе прочита преку DDC,
а ако имаш ќе ги земе твоите вредности. За поновиве монитори доволно е
преку DDC да ги собере вредностите.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

A: Because it reverses the logical flow of converstion.