[Ossm-members] LILO

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Dec 15 12:46:14 UTC 2003

> dali pri formatiranje na nekoja linux 0articija na koj apredhodno
> imalo instalirano LILO grafichki bootloader posle toa liloto da vi
> ostane i po nekolku dena da zabega skroz.

Во MBR-то може да собера само 512 бајти податоци (минус партиционата
табела), така да Lilo-то и другите boot load-ери имаат додатен дел кој
е негде на друго место на хард дискот. во самото MBR фиксно се подесува
каде е остатокот од програмот.

Кај тебе се десило, иако си ја избришал партицијата, делот од дискот кај
што бил остатокот од LILO-то си останал негибнат ден-два... по што се
десил заебот.

> Shto se sluchi:
> sinoka go iskluchiv komjuterot kako sho treba i si legnav, deneska
> stanuvam i sho ke vidam posle ona chitanjeto na uredite koi se
> zakacheni na komjuterot namesto da se pojavi LILO-ot mi se javuva
> sl;ednoto: L 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 ...i taka edno 10-tina
> reda na 17" monitor. posle toa nishto, se e mrtvo osven Ctrl+Alt+Del
> i taka morashe da preinstalirav se oti mi trebaseh itno kompjuter koj
> funkcionira. shto bi trebalo da pravam vo takov shluchaj?

fdisk /mbr од DOS/win дискета спасува, истово би требало да го има и на
некое од rescue Linux CD-ата - fixmbr или така нешто се вика.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.