[Ossm-members] LILO

Dejan Krstev ozon at mt.net.mk
Mon Dec 15 01:35:05 UTC 2003

dali pri formatiranje na nekoja linux 0articija na koj apredhodno imalo
instalirano LILO grafichki bootloader posle toa liloto da vi ostane i po
nekolku dena da zabega skroz. Shto se sluchi:
sinoka go iskluchiv komjuterot kako sho treba i si legnav, deneska stanuvam
i sho ke vidam posle ona chitanjeto na uredite koi se zakacheni na
komjuterot namesto da se pojavi LILO-ot mi se javuva sl;ednoto:
L 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 ...i taka edno 10-tina reda na 17" monitor.
posle toa nishto, se e mrtvo osven Ctrl+Alt+Del
i taka morashe da preinstalirav se oti mi trebaseh itno kompjuter koj
funkcionira. shto bi trebalo da pravam vo takov shluchaj?