[Ossm-members] некои предлози за идната година на ОССМ?

Новица Наков novica at bagra.org
Fri Dec 19 15:39:18 UTC 2003

Aleksandar Balalovski напиша:

> Други работи кои треба да бидат задоволени или треба да ги поседувам
> кажете слободно и тет-а-тет, не наоколу...

Види што е работата: моментално ОССМ нема јасна претстава како тоа треба да
изгледа нејзин огранок. Значи треба да седнеме и да се договориме што и
како треба да биде. За жал, ОССМ моментално е во кома. Некои работи треба
да се средат овде во „скопската централа“ во наредниве месец дена. Потоа,
се надевам, сѐ ќе биде прилично полесно.

Тоа што ти имаш веќе најдено просторија и група на луѓе што се интересираат
е одлично. Можеш слободно да работиш со тие луѓе. Ако ти требаат идеи
прочитај го how-to-то на тема LUG:
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/User-Group-HOWTO.html

Претплати ги сите луѓе на оваа листа, речи им да се регистрираат на
counter.li.org. Ако сакаш ти или некој друг да помогне(ш) околу
спроведување на работите што се на TODO листата на организацијава, кажи.

Заклучок: не чекај да ти кажуваме што да правиш. Ако ти треба совет или
помош прашај. Разработи ја заедницата во Битола. Дај ѝ живот. После тоа
„приклучувањето“ кон ОССМ ќе биде само формалност.

> Дали ќе има состанок пред Нова Година на оССМ ??

Па можда може да се организира еден состанок негде помеѓу 24 и 29 декември,
но најверојатно поради празничното расположение, никој не би го посетил.
Така што поверојатно е состанок да има после празниците. Сепак ако се види
дека има кворум и за пред нив, ќе го правиме пред нив. :)

--
Новица

Who so would be a man must be a nonconformist.