[Ossm-members] Open Office Spell Check - predlozi

Darko Spasovski darkos at unet.com.mk
Fri Dec 26 01:37:21 UTC 2003

> http://www.geocities.com/falcorus/recnik.html
> Gi ima linkovi i sprema starata i sprema ponova verzija

Ja bi sakal da mu cestitam na Taras za vlozeniot napor, i da dadam 2-3 predlozi.

Kolku sto sum zapoznaen, zborovite pretezno se "simnati" od sajtot na izvesen dneven vesnik. Toa go pravi fondot na zborovi malce ogranicen, vo smisla sto preovladuvaat zborovi od sferata na politikata, crna hronika, i sl.

Ne znam dali fondot na zborovi dobien so preveduvanjeto na Gnome, KDE, OO.o e vklucen vo ovoj recnik? Ako ne e, koj e URL-ot kade sto moze da se sobere glossary-to? Mislam deka so vklucuvanje na ovie zborovi IT oblasta bi bila pokriena barem 30-40%.

Vtoro, na agora.com.mk, blesok.com.mk i sajtovi slicni na ovie ima poprilicen broj na tekstovi koi koristat poprefinet stil  na pisuvanje, i so samoto toa koristat pogolem fond na zborovi. Predlagam spajderot sto Taras go koristi da go pusti na ovie sajtovi so cel zbogatuvanje na fondot (ako imate ideja za nekoi slicni sajtovi, postirajte tuka).

I treto, postojat povekje programi za avtomatiziranje na rabota so nekoj program preku koristenje na tastaturni makroa. Idejata e da nekoj od ovie programi gi pustime nad nekoj postoecki proprietary program-recnik i gi "iscupame" zborovite so copy/paste od tamu so sila. (ova go imam napraveno so Morton-Benson recnikot, i sosema e izvodlivo. Ako nekoj ima, ili moze da dojde do komercijalen mk spellchecker, se nafakjam da go napravam ova).

Se na se, mislam deka e ova sosema dobar pocetok za eden pristoen GPL makedonski spell-checker.

Darko S.

> (260000 zbora) i malo objasnenie na koj nacin listata e dobiena.

P.S. Posleden predlog: verzijata da dobie release number 0.26 :)