OpenOffice.org 1.0.2 na LEKTOR

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Wed Feb 5 19:48:11 UTC 2003

On Wed, 5 Feb 2003 16:46:59 +0100, you wrote:

>Дечки денес разговарав со една лекторка, се нафати да ни го лекторира
>прводод, се разбира без надомест, но прво да го разгледала.
>Иако се работи за специфична терминологија, мислам дека не е на одмет да
>се даде копија таму, да си го искаже нејзиното мислење а потоа да
>видиме, можеби и ќе го прифатиме. Ако има интерес за ова кажете ако не,
>здравје.

Imame interes - samo mislam deka pred toa treba uste malku da go
sredime (sepak nie poveke se razbirame od kompjuteri :_)) ) i da gi
doprevedeme 260 -te linii koi ni falat.

Drugo i mnogu vazno - dali i kaza deka se okolu 21.000 prevedeni linii
tekst??? - premnogu rabota ima!!!

btw - win verzijata ja imas, a i prevodot go imas (na net se i dvete),
pa moze da i gi pokazes i da ja informiras podetalno za sto se raboti.

Znaci brkaj ja rabotava - sto da ne :_) samo da ne izbrzame - prvo
malku nie da go doterame.

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore