Linux kursevi

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Fri Feb 21 16:56:05 UTC 2003

Dalibor Sojic wrote:
> Заинтересиран сум за држење на курсеви за linux. Дали би можеле да ми помогнете околу изборот на Linux дистрибуција (по можност локализирана). Кои придружни програми под Linux ги имате локализирано (освен OpenOffice).

Избор на дистрибуција е "не дирај" прашање - се зависи од потребите.

Моментално се локализираат KDE (slavej.pmf.ukim.edu.mk) и GNOME
(gnomk.sf.net), меѓутоа далеку се од готови - секоја помош е добродојдена.

www.slobodensoftver.org.mk/ooo/ за OpenOffice.org преводот - сеуште има
некои делови за досредување, но интезивно работиме и би требало во
најбрз можен рок да биде готов.

--
_(null)