so bidna????

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Tue Jan 14 06:48:38 UTC 2003

vlado stefanov wrote:
> Zdravo Zlatko
> Ovde e Vlado od Kocani, sto go preveduvavme zaedno OpenOffice i Linux.
> Stranata linux.net.mk veke ne raboti, so e rabotata? Do kade e rabotata so
> izdavanjeto na makedonskiot OpenOffice? A jas se zapisav na mailing listata
> na linux.net.mk, kao ke mi gi pratat .po fajlovite za KDE da prodolzime so
> prevodot i nisto. Plus imam gotov prevod na makedonski na  Mandrake reference
> guide(100 i kusur strani), a nemam kade da go objavam. Daj kazi sto se desava.
> Pozdrav

Za stranata - slusna od Stojmir deka e OK sega ako si na listata.

OpenOffice ni zadavase nekoi problemi pri kompajliranje (ne tolku
problemi kolku nedovolna angaziranost za nivno otstranuvanje - toa bese
pred nova godina), no denovive najverojatno ke gi resime i ke bide
objaven sto poskoro. Malku so novogodisnive praznici se opustivme i
zatoa docnat rabotite, no ke bide.

Na http://www.linux.net.mk/ossm/files/ ima nekoi fajlovi megu koi i
OpenOffice prevodot dokolku na nekogo mu e bitna bazata so zborovi.

Za Makedonskiot KDE prevod odgovoren e Danko - danko at on.net.mk, pa za
sekoja informacija i za pomos obrati mu se nego.

btw - odgovorov go pustiv isto taka i na mejling lista.

--
_(null)