http://www.slobodensoftver.org.mk/maraton2003/galerija.php

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Jun 21 21:25:41 UTC 2003

На 03 мај 2003 (сабота), Nenad Stojanovski напиша:

> ziti se a koja grupa ??? taa sto se zanimava so preveduvanje na softver na
> makedonski ??? ili taa sto brise poraki od linux.net.mk u koi pisuva deka
> odredeni clenovi na ossm sto se zanimavaat so promocija na linux imaat
> polozeno mscx(microsoft certified something) ??? koa ke mi objasnis kakvi se
> tie slobodni softverdzii koi sto polagaat certifikati za
> zatvoren(komercijalen) softver togas ke prifatam deka e problem na grupata,
> ili ti kako del od sloboden softver sto ides po MS konferencii i sto se
> blamiras (se nadevam deka si pravata licnost na koja i se obrakam)

Научи да употребуваш големи, мали букви, интерпукциски знаци, нови
редови... па евентуално да сватам што си сакал да кажеш.

Евентуално можеш и кирилица да научиш да пишуваш.

Инаку не си баш меродавен ниту пак некој ќе те сфати сериозно да
збориш било што на оваа тема!

--
Glisha