http://www.slobodensoftver.org.mk/maraton2003/galerija.php

Stojcev Darko atom1c at linux.net.mk
Sat Jun 21 23:10:25 UTC 2003

> ziti se a koja grupa ??? taa sto se zanimava so preveduvanje na softver na
> makedonski ???

А ти си прочитал во статутот кои се целите и задачите на организацијата? И
си се запрашал во кој домен спаѓаат активностите кои ги наведе?

> ili taa sto brise poraki od linux.net.mk u koi pisuva deka
> odredeni clenovi na ossm sto se zanimavaat so promocija na linux imaat
> polozeno mscx(microsoft certified something) ???

Љубомората е постара од човекот. Пораката е избришана затоа што не доликува
на портал какошто е линукс.нет.мк. Порталот го посетуваат сериозни луѓе и
неможе да се дозволи на секоја будала да пишува што ќе и текне.

> koa ke mi objasnis kakvi se
> tie slobodni softverdzii koi sto polagaat certifikati za
> zatvoren(komercijalen) softver togas ke prifatam deka e problem na
grupata,

Никогаш не било став на организацијата дека нејзините членови треба да се
ограничуваат на слободен софтвер. Можеби некој има фетиш да си го плаќа
софтверот. Не ми се верува колку ниско паѓаш.

> ili ti kako del od sloboden softver sto ides po MS konferencii i sto se
> blamiras (se nadevam deka si pravata licnost na koja i se obrakam)

Сигурен сум дека ќе добиеш прекрасен одговор по ова прашање, многу наскоро.