encoding

Гоце Николов goce at mail.net.mk
Fri May 9 17:25:46 UTC 2003

Историчарите веруваат дека во петок, 09 мај 2003, во 14:16:54 часот [Гринич
+0200] (што е 14:16 каде што живеам јас) Vladimir напиша:

> Да, ама ај да се договориме да пишуваме со еден енкодинг, оти ми е преку глава
> за еден пост да го прочитам, трипати да менувам енкодинг. Ја сум за UTF-8.

Што има па врска кој е енкодингот ако има правилно дефинирани хедери? Ти
треба или да си го подесиш емаил клиентот или да си најдеш нов кој ги
познава хедерите.

--
Гоце
mailto:goce at mail.net.mk
Mind altering drugs? No thanks. I might become normal.