Мозила мк-МК

Александар Савиќ savica at mt.net.mk
Sun May 11 00:33:43 UTC 2003

Да ве информирам дека има промена на податоците на официјалната страница на Мозила за локализација. Сега фино си стои имејлот на организацијата, како и веб сајтот. А, и сами можете да видите - http://www.mozilla.org/projects/l10n/mlp_status.html

Аха. И друго нешто. Во тек е преводот на Мозила на македонски. Јас го преведувам  :-)  користејќи Mozilla Translator. Имам уште околу 3000 непреведени стрингови (многу фала на Игор Поповски). Кога ќе ги завршам, ќе направам инсталација за Линукс и за Window$ и ќе ја презентираме на јавноста. Затоа-потоа. Дајте некој нека направи некоја кратка страничка околу ова (Златко ќе те искршам  ;-) ). Нека знаат луѓето дека ја преведуваме и наскоро ќе ја имаме целосно на македонски.

Поздрав,

Ацо

--
I am Locutus of Borg. Resistance is futule. Your life as it has been is over. From this time forward, you will service us.