prilep

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Thu May 15 00:05:54 UTC 2003

Во Прилеп ќе се оди во сабота наутро и се враќаме вечерта само доколку
не се нафураме и не останеме уште еден ден :-)

Ќе има 2 презентации - првата ќе биде од 11:00, додека другата од
15:00 - целиот настан ќе се одржи во гимназијата „Мирче Ацев“.

На куртц - првата презентација (11:00) ќе ја одржи Дамјан Георгиевски
и ќе биде општо за слободниот софтвер и линукс, после што ќе следи мал
воркшоп каде ќе прикажеме инсталирање на линукс и накратко негова
употреба - секој ќе може да си сними некоја дистрибуција по желба (и
OpenOffice.org на македонски) на свои CD -а. Втората во 15:00 ќе бидe
за OpenOffice.org на мекедонски и ќе ја одржам мои - Златко Трајчески.

Сите кои ќе одат да се пријават кај мене до четврток (15 мај) 24:00
или петок (16 мај) 0:00 - за да можеме да се пресметаме за одење со
автомобил (ќе ги поделиме трошоците за бензин) или евентуално со воз
(190 ден. повратна групна карта).

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore