posle prilep

Александар Савиќ savica at mt.net.mk
Thu May 22 22:34:26 UTC 2003

Zlatko Trajceski wrote:

> Како помина презентацијата на кратко ќе најдете на:
>
> http://www.mksoftver.org/zoltan/posle_prilep.pdf
>

> Доколку имате некои прашања, сугестии слободно пукајте (ова посебно се
> однесува на учесниците на настанот во Прилеп).

Како помина(ла) презентацијата не најдов! Изгледа линкот нешто не
работи. Кажете ми дали фајлот е 83кб? Толку симна даунлоуд менаџерот. И
после, ми кажуе дека не може да се отвори. Ако е толку мал, нека ми го
испрати некој.

Ме интересира како поминало, што поминало, бидејќи криво ми е што не
можев да дојдам :-(

--
What the hell?! Children are not allowed on the bridge!