sajt za prevod

Александар Савиќ savica at mt.net.mk
Wed May 21 23:51:38 UTC 2003

Ivan Stojmirov wrote:

> Савица, не претерувај.

Добро, може малце претерав... :-)

> Сајтот е супер.

Ама не е супер :-)

>А за Климент првпат слушам, најверојатно уфо го мрзи.

Ај, ај, ај, ај... :-)

>ne gledam pricina nekoj da ne bide priman poradi toa so nekoj go mrzi
>(ova dali ti znaci mrazi ili mrzi nemam pojma)

Ај, ај, ај, ај, ај... Доста више, ќе се превртам од столов од смеење...

>Еве еве превземам. Прво договорот беше да се ставаат само тие што
>платиле па за тоа ги ставив и само тие. А откако Глиша ми се изнавика да ги ставам сите стварно немав време.
>--
>ufo

Овој па се брани...

Ај доста беше сеир фаќање, да пишам заради она што стварно сакав да
пишам. Кога ќе бидне сајтот за Мозила или пак ќе биде во склоп на овој
сајт што Златко го прави (шарениот..). Кога на сајтот во одделот Проекти
ќе пишува за Мозила, дека преведувањето е во тек, дека има 52% преведено
и.... Нема смисла.

--

The borg is the ultimate user.