sajtot - novi stvari

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Mon May 26 07:16:29 UTC 2003

Zlatko Trajceski wrote:
> Дали имате предлози каде да се прикачат странициве - сепак треба да се
> гледа да не се оптерети главното мени.
>

> 1. За форумот сметам дека би требал да има место на главнотот мени
> поради ИКС причини.

Тоа би можело да претставува проблем... ќе треба да се најдат нови икони
и да се зголеми должината на целото мени...

Мој предлог е линк до форумот да има во "Мејлинг Листи", а исто така и
едно мало button-че кое ќе стои таму кај "no patents" сликичката.

> 2. За „дистрибутери“ навистина немам идеја каде би се прикачил (можеби
> исто како и „пријатели“).
> 3. За „пријатели“ мислам дека е добро место под (или над) тоа икончето
> NO PATENTS и сметам дека би било добро да оди без икона за да не го
> оптеретуваме сајтот со 500 икони - нешто во стилот како „Internet
> Explorer корисници“ линкот.

Евентуално, може да се направи додатно мени, нешто како OSDN bar-от, во
кое ќе стојат сите линкови поврзани со ОССМ: search, forum, recnik, faq,
lokalizacija.

> Исто така сметам дека линкот „проекти“ треба да добие ново име -
> „акивности“ бидејќи верувајте проект е друго - тоа што е таму
> набројано се активности - извадок од документот кој го пишувам и се
> работи за проекти:

Сеедно.

> Стојмир - дали планираш форумот од linux.net.mk да го замениш со
> новиов?

Планирам да го тргнам тој форум... првично ќе ставам една страница на
која ќе пишува дека тој форум веќе не работи и ќе ги препраќа сите на
новиот форум. Отпосле линкот на linux.net.mk ќе носи директно до новиот
форум.

--
All generalizations are false, including this one.   -- Mark Twain