sajtot - novi stvari

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue May 27 00:30:27 UTC 2003

На 26 мај 2003 (понеделник), Александар Савиќ напиша:

> Кодекс (дигитално печатење) донираше 150 пластични опаковки за цедеа со
> *?ТАКВИ?? *во боја за
>
> Немој да ми кажете дека ова било available online...

Било, сега веќе не е. :)

> Друго нешто. Можеби се сменија едно десет сета на икони кога се сурфа
> под други пребарувачи (пр. Мозила). Јас користам Mozilla, но кога ќе
> вклучам од друго место ИЕ, ги гледам првите-првите икони. Why?

Во врска со иконите, петнаести пат сме го правеле муабетот. Овие слики во
ИЕ ќе изгледаат јали коцкасти црни, јали некои коцкасти црни некои сиви...

Тие икони што ги гледате во ИЕ и што се да речеме прозирни
јас пробав да ги направам прозирни и тоа е тоа што го добив.
Немам воља да ги правам сите икони да бидат прозирни и за ИЕ.

Во најскоро време по предлог на претседателот ќе има опција секој
корисник да си смени икони по желба, па ако сака и тие ќе може да ги
гледа во ИЕ.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!