http://www.slobodensoftver.org.mk/maraton2003/galerija.php

root nenads at mol.com.mk
Sat May 3 15:32:46 UTC 2003

Eve duri i ke ispadnam tolku fin i ke ja prekucam mojata poraka, so cel
nekoi
licnosti da mozam da ja razberat. Se nadevam deka upotrebata na
interpunkciskite znaci mi e korektna, dokolku ne e ve molam dokolku ima
lektor na listava, go molam da me ispravi i ispravkata da mi ja isprati
na
e-mail. Odnapred blagodaram, bidejki kaj nas vo selo ucitelkata se
obiduva da
ne nauci da citame i da pisuvame.

1. Go molam gospodinot Damjan Georgievski da mi odgovori za koja grupa
toj
mislese deka e zasegnata so prasanjeto za slikite, koga LUG (linux users

group) nema vrska so Sloboden Softver Makedonija i ne site sto se
zacleneti(subscribed) na ovaa mailing lista se clenovi na OSSM.

2. Vtoriot argument sto go navedov vo prethodniot e-mail(sto bese vo vid
na
prasanje) se odnesuva na toa, zosto odredeni komentari po nekoi temi sto
se
na linux.net.mk bea izbrisani, mislam deka doticnata licnost sto gi
izbrisala
ke se prepoznae.

3. Kako tret argument(sto bese vsusnost i komentarot na linux.net.mk) bi

bilo, kakva e taa organizacija(OSSM) sto kako clenovi ima lugje sto
polagaat
za certifikati od Microsoft

4. Posledniot argument bese do gospodinot D. Georgievski i bese dali e
toj
licnosta sto odi po Microsoft konferencii (Vizija) i se blamira na niv.

Sega da se navratime na gospodinot G. Stanojevski, mislam deka nema
potreba
da mi sugerirate koja tastatura da ja koristam. Prepostavuvam deka posle
ovoj
e-mail nema da mozete da mi go pastirate delot od e-mail hederot koj
pokazuva
deka koristam Microsoft Outlook, pak bi napomenal deka toa e moj izbor.
Pretpostavuvam deka sega ke vi se dopadne hederot, no sepak moram da ve
razocaram deka ne e makedonskiot prevod na KDE. Se nadevam deka sega ke
mozete da go razberete e-mailot i vi se izvinuvam sto prethodniot ne
bevte vo
moznost da go razberete.