[Ossm-members] SOS tan OK

Zlatko Trajceski zlat at bagra.org
Sat Nov 1 02:04:37 UTC 2003

Поради ИКС причини редовните состаноци кои се одржуваа до пред извесно
време во Пингвин Паб ги нема - една од причините е и таа што и Пингвин
Паб го нема :_))

Затоа по барање на многумина кои кога и да ме сретнат ми викаат „дај
да се видиме“ :_) ќе направиме еден состанок оваа недела во 20:00
часот.

Е сега уште местото да го дефинираме - ако имате предлози слободно
напишете ги до утре т.е. сабота вечер кога ќе пресечеме и ќе ја
заклучиме локацијата.

Предлози - како што кажав Пингвинот се стопи, па да видиме - Лондон  -
сме имале неколку пати собир - сепак масите не се баш за повеќе луѓе,
Медиум - исто така сме биле неколку пати - пак местенцето е мало со
ептен малечки масички...

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore