[Ossm-members] SOS tan OK

Новица Наков novica at bagra.org
Sat Nov 1 09:11:39 UTC 2003

Zlatko Trajceski напиша:

> Поради ИКС причини редовните состаноци кои се одржуваа

Не заради ИКС, туку заради тоа што никој и не доаѓаше. Летните собири --оние
и кон крајот на септември-- кога можеше и надвор да се седи надвор беа во
состав од 3-4-рица.

> Затоа по барање на многумина кои кога и да ме сретнат ми викаат „дај
> да се видиме“ :_) ќе направиме еден состанок оваа недела во 20:00
> часот.

Ќе направиме само ако повеќе луѓе речат дека ќе дојдат, ако не, тогаш нема.
Јас мислам дека „многумината“ го викаат тоа, онака уз муабет, на минување...
Како и да е, најдобро место за еден помасовен собир би бил пабот во МНТ,
Инглиш или како и да се вика. Таму има големи маси на кои што, збиено може
да се седат и 10-тина луѓе :)

--
Новица

Декриминализирај, регулирај, оданочи.