[Ossm-members] Revolution OS

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Nov 4 22:44:34 UTC 2003

> Јас колку што знам Xine не би требало да има проблем со тоа
> и мислам дека може да зима превод офд било кој субтитле.. нормално со
> соодветните плагини

соодветните plugin-и за subtitle постојат во xine, а и за „Revolution
OS“ пошто е без енкрипција и region free нема да има компликации.

Што се однесува на посебен subtitle за DVD-то... ова може... еве го
одговорот што го добив на IRC:

<jcdutton> damjan: You can do it, but you have to do a few things first.
<jcdutton> 1) Set seeking to Program Chain
<jcdutton> 2) Play the DVD in Title mode and not navigation mode
исто и
<jcdutton> damjan: It would be better if the subtitle file was indexed
using: - VTS, Domain, PGC, Cell, VOBU, PTS

него само што ми тека.. ќе ни треба PC со DVD, или лаптоп со DVD и
Linux, или DVD player што би можел да се убаци во мојот лаптоп.
(овој последниов дури и би го купил ако е поволна цената)

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

      Unix gives you enough rope to shoot yourself in the foot.