[Ossm-members] Re: dugminja od tastatura so funkcija

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Nov 6 10:36:41 UTC 2003

> Георги - xmodmap е застарен начин на дефинирање на распоред на
> тастатура - најди некое решение со преку xkb.

не е проблем за додавање на поединечни копчиња..
проблемот е кога сакаш цела тастатура да дефинираш преку Xmodmap... е
тука XKB ти дава многу поголема експресибилност.

PS.
да не навлегуваме во техничките детаљи дека XKB подсистемот во X е
backward compatible со Xmodmap...

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

One OS to rule them all, one OS to find them,
One OS to bring them all and in the darkness bind them,
In the Land of Redmond, where the Shadows lie.