[Ossm-members] Re: dugminja od tastatura so funkcija

Дамјан Георгиевски me at here.there.com.mk
Sun Nov 9 15:43:33 UTC 2003

> Георги - xmodmap е застарен начин на дефинирање на распоред на тастатура
> - најди некое решение со преку xkb.

не е проблем за додавање на поединечни копчиња.. како во случајов...

проблемот е кога сакаш цела тастатура да дефинираш преку Xmodmap... е
тука XKB ти дава многу поголема експресибилност.

PS.
да не навлегуваме во техничките детаљи дека XKB подсистемот во X е
backward compatible со Xmodmap...

--
дамјан
       Anything you code can and will be used against you