[Ossm-members] Brojac za Internet i Backup Aplikacija

Aleksandar Balalovski alxandar at freemail.org.mk
Thu Nov 13 01:20:04 UTC 2003

Vladimir Gjurov wrote:

> A da, mo`e{ da go stavi{ na Net. source code-ot,pa taka site da
> premodificiraat ne{to  i se da ispadne kul.A kolkavi se aplikaciite??

Сеуште барам соодветно место каде што ќе можам да ги ставам апликациите
на Интернет страна, ако има некој 2-3 мегабајти на располагање
добредојдени ми се. Апликациите се „тешки“ некаде по околу 500 KB двете
како чист изворед код. Така и намеравам да ги дадам се додека не
направам RPM пакети, а тоа нема да е за долго.

Поздрав.

Помош е добредојдена :)