[Ossm-members] Re: Definitivno: aB Backup tool v0.2 beta2

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Nov 15 11:31:43 UTC 2003

На 15 ное 2003 (сабота), Aleksandar Balalovski напиша:

> Mislam deka tvojot INCLUDE path ne e sreden kako sto treba. Bidejki
> exit() e definirana vo unistd.h, mislam deka treba da se kazi patot na
> programata do *.h datotekite. Kaj mene e /usr/include, i kaj drugite
> mislam. Sepak ke ja stavam unistd.h vo 'includes' i se nadevam deka ke

Да бе јас црнец сум и кај мене на различно место се. Таму си e.
E сега $INCLUDE кај мене не поставено, има само
Cplus_INCLUDE=/usr/lib/qt/include

А не ми е јасно зашто за C++ програм ми треба unistd.h кој колку што
гледам е за C? Ама можда толку и јас знам. :)

> P.S.

Таму и ти го пратив мејлот ти си му направил reply !тука!

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!