[Ossm-members] Re: Definitivno: aB Backup tool v0.2 beta2

Aleksandar Balalovski alxandar at freemail.org.mk
Sat Nov 15 13:47:34 UTC 2003

Georgi Stanojevski wrote:

>На 15 ное 2003 (сабота), Aleksandar Balalovski напиша:

>Да бе јас црнец сум и кај мене на различно место се. Таму си e.
>E сега $INCLUDE кај мене не поставено, има само
>Cplus_INCLUDE=/usr/lib/qt/include

Dali proba sega so update-ovana verzija na arhivata? Ne deka si crnec :)
ama fintata e so debian i slack imaat cudni podesuvanja

>А не ми е јасно зашто за C++ програм ми треба unistd.h кој колку што
>гледам е за C? Ама можда толку и јас знам. :)

Bingo !! ...unistd.h ima mnogu korisni funkcii kako sto se execl()
exit(), etc...koi mozi da gi korisitis vo so sakas samo ako go vmetnis
unistd.h vo includes...ne si videl C++ kod so printf()? Epa to a e toa,
tie ne se C hederi ami hederi koi C najpoveke gi upotrebuva, se razbira
ne e problem da gi upotrebuva i C++...

>Таму и ти го пратив мејлот ти си му направил reply !тука!

Ne! Si pratil na listava, ama ne e voopsto problem :)