[Ossm-members] Re: problem so particioniranje na HD

Mirce Vladimirov vmirce at mail.com.mk
Sun Nov 16 22:11:36 UTC 2003

Izbrisi gi site particii osven NTFS. Ostatokot od diskot neka bide sloboden
(nikakvi particii). Startuvaj ja instalacijata i nemoj da go koristis
DiskDruid, osven ako tocno znaes sto pravis ( od tvojot post, ke bidam
iskren, nemam takov vpecatok ).  Ovaka bi trebalo instalacijskiot program
avtomatski da si go zeme neiskoristeniot del od diskot i sam da kreira
particii, sto e najcesto ( potenciram - najcesto) kvalitetno resenie.
Tolku.