[Ossm-members] Re: problem so particioniranje na HD

Burim burimbATfreemail
Mon Nov 17 22:48:16 UTC 2003

Sum ja instaliral Red Hat pred 2-3 dena, sepak fala.
Nekoj mi rece da kreiram partici so pqmagic, a potoa so DiskDruide da gi
brisham ext3 i swap i da kreiram od novo. Jas mislev (kako pocetnik) deka
mora de se brishat ednash i da se kreirat pak. No, so editiranje na
postoeckite partici zavrshiv rabota.

Sega ne mozham modemot da ja instaliram. Na Linuxant.com pocna da se plakat
free drajverite! Ima nekoj od porano drajveri za HSF modemi (Conexant)?

Pozdrav,

news:3fb7f617 at news.mt.net.mk...