[Ossm-members] Intel 537 modem drajveri

Viktor Vojnovski sparks at bob.sledge.team.jm
Fri Nov 21 04:12:37 UTC 2003

Пред недела дена излегоа драјвери за сите 537 чипсети на Интел.
На официјалниот сајт ги има само за 537ЕР, но на линмодемс може да
се најдат и за оние со Tiger Jet произведен чипсет. Јас имам таков модем
(од Риверсофт) па претпостављам дека е вери комон кај македончињава.
Инаку, драјверот работи супер поуздано. Не осеќам никаква разлика од
Виндоуз драјверот, освен тоа што малку повеќе ми цица ресурси при конекција
и гасење.

--
Viktor [sparks et freemail tochka org tochka mk]

What do you despise? By this are you truly known.