[Ossm-members] Re: Intel 537 modem drajveri

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Tue Nov 25 15:46:43 UTC 2003

> Пред недела дена излегоа драјвери за сите 537 чипсети на Интел.
> На официјалниот сајт ги има само за 537ЕР, но на линмодемс може да
> се најдат и за оние со Tiger Jet произведен чипсет. Јас имам таков модем
> (од Риверсофт) па претпостављам дека е вери комон кај македончињава.
> Инаку, драјверот работи супер поуздано. Не осеќам никаква разлика од
> Виндоуз драјверот, освен тоа што малку повеќе ми цица ресурси при
> конекција и гасење.

а url да џитнеше
целосно е opensource, или е полу-бинарен, или е целосно бинарен?

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

Just a hint for all you guys:
  don't shake up the hot sauce bottle unless you are fairly sure the lid is
on it
-- Just shows how dangerous open sauce is as opposed to closed sauce