[Ossm-members] seminar za novinari

Danko Ilik danko at on.net.mk
Fri Oct 31 16:44:20 UTC 2003

Vikendot 15-16 noemvri ima konferecija vo Ohrid shto ja organiziraat
Methamorphosis, so naslov "Novinarite i predizvicite sto gi nosi
informatickoto opstestvo".

Me viknaa da predavam neshto za free software, opensource, ... po moj
izbor, ustvari.
Dali imate neshto protiv da zboram vo ime na SS, t.e. vo listata na
predavachi vo zagrada da stoi (SS)?

Ushte se mislam za temata...

Dali kje ve mrzi da mi ispratite prezentacii i tekstovi shto ste gi
spremale za konferencii, na primer Damjan za taa konferencijata od pred
nedela-dve-tri..?

Nekoi sugestii za bilo shto?

Se mislam deka bi bilo dobro da im podelam na uchesnicite po edno CD so
OpenOffice i Mozilla (na makedonski i na angliski, za windows i za
linux). I, eventualno da imam cedinja so Mandrake 9.2 nekoj ako mi pobara.

Inaku, ostanatite predavachi se:
- Ognen Firfov (MT.net) na tema "Internet infrastrukturata vo RM i
nejzinite zakonski ramki"
- Zivko Temelkoski (Transparentnost) na tema "Donesuvanje na zakon za
sloboden pristap do informacii vo RM"
- Haris Hadzialic (UNDP-Bosna)
- Marijan Ristevski (MVR) na tema "Teorija i praksa za spravuvanje so
kompjuterskiot kriminal vo RM"
:-)

Pozdrav!