Re: [Ossm-members] Calling all entusiasts: Македонски книговодствен слободен софтвер

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Fri Apr 2 13:01:47 UTC 2004

Новица Наков wrote:

>А нешто пари ќе има или ова entusiasts од насловот, кое btw не ти е добро
>спелувано, ќе се следи дословно? :)

Сега за сега, сепак се работи за ентузијазам, но мислам дека ќе има
многу потенцијални корисници и дека може дури добро да се профитира од
овој проект. _Доколку_ проектот стигне до некоја продуктивна фаза, при
бидејќи ќе биде ГПЛ, ако е некој довојлно мандрак, нека повели нека го
продава производот па нека донира по нешто на луѓето што го развиваат :)

Сепак мислам дека оваков проект е вистинскиот начин луѓето да ги натераш
да прифатат слободен софтвер.

Оваков проект требаше одамна да се почне, но ете, при бидејќи јас имав
ист оваков комерцијален проект не ми идеше во прилог да го почнам тоа.
Но сега за мене работите се многу сменети и можам голем дел од кодот и
моделот на системот да го предадам во еден оваков ГПЛ проект.

И јас се надевам дека ќе има некаква финансиска основа што ќе ги
мотивира луѓето поактивно да се вклучат во развој на оваков софтвер.

Јас веќе активно работам на парче код кое треба да биде основа за
понатамошен развој. Моментално функционална е само плагин архитектура со
динамички безбедносен модул и основен фрејмворк. Сега за сега се
обидувам да одлучам кој ГУИ фрејмворк да се користи. (дали има Qt за
Виндоус е бесплатен/слободен?).

Р.