[Ossm-members] [Paperless] XML parser

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Sat Apr 3 10:27:57 UTC 2004

Vasko Mitanov wrote:

>Има одлични xml парсери и под win и под lin(за DOM и SAX парсирање) правење
>граматики за тоа е губење време.

Добро де, јасно е тоа ама сакав да напишам подолга порака :)
бтв, libxml2 од Гном ми делува привлечно (http://xmlsoft.org/)

За Вин верзија, повелете на:
http://www.ce.berkeley.edu/~doolin/code/libxmlwin32/

Прилично е мала(900 К), па решив да и дадам шанса. Ќе тестирам денес па
ќе пишам искуства. Доколку некој веќе има искуства со повеќе платформна
мала библиотека што може да парсира УТФ-8 ХМЛ нека ме просветли малку,
пошто јас подалеку од МС-ДОМ интефејсот не сум стигнал.