[Ossm-members] Ај од почеток!

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Sat Apr 3 11:25:44 UTC 2004

При бидејќи предхотниот повик за волонтери за претвори во дискусија
MySQL vs FireBird, морав да го пишам ова.
Воедно се е исто како од претходниот маил само што ги молам сите што не
се заинтересирани да помогнат и сите сеирџии и тролови, да не одговараат
на поракава и да си газат по земјата.

За она што го наведов како основа на што ќе се гради тој софтвер, си
имам свои причини и радо ќе ги одбранам своите ставови на маса. Ама
навистина ме мрзи да ги бранам моите ставови и да кучам маилови од 100
страни за на некој трол да му објаснам зошто сум се одлучил за ФБ а не
за MySQL. Доколку некој е волен да помогне а имам сосем различен став за
база, развојни алатки и слично, доколку успее да ги убеди останатите
дека тоа најдобро што може да се добие тогаш ок.

Ај за крај уште еднаш: САМО ЗА ТИЕ ШТО САКААТ ДА ПОМОГНАТ!

Од понеделник ќе се обезбеди и посебна маилинг листа, така да нема веќе
да труеме овде на оваа тема.

Р.