[Ossm-members] Linux Mandrake 10, пишман!!! [NEWS]

Danko Ilik danko at on.net.mk
Tue Apr 6 15:55:19 UTC 2004

На Tuesday 06 April 2004 08:55, McMek напиша:
> Го инсталирав МДК 10, му ги стаив дриверите на Нвидиа и решив да
> слушам мп3 и пуштив xmms, арно ама тоа се заглави. Бидејки не знаев
> каде да го најдам програмот kill, после долго време си го рестартирав

Ako si vo KDE pritisni Ctrl+Alt+Esc i maus kursorot kje ti se pretvori vo
kill.

> и тоа најнормално преку логоут. После подигање веќе нејќеше да влезе
> во X. Ги реинсталирав драјверите и се си беше ОК.

Probaj simni si najnovi drajveri za nvidia (ne znam kako se snaogjaat so
kernel 2.6.3...)

> Имаше некои заебанции и со ЛАН-от.
>
> Мислам дека МДК 10 не е баш како што треба.

Jas imav problemi so star modem za ISA, ne go podesuvashe dobro avtomatski
seriskiot port. Drugo nishto...

Bolji mi se gleda od 9.2, vo sekoj sluchaj, a da ne zborime shto e 2 puti
pobrzo sve zaradi noviot kernel i kde 3.2.