[Ossm-members] Re: Linux Mandrake 10, ??????!!! [NEWS] [NEWS]

McMek mcmek at hotmail.com
Wed Apr 7 07:09:39 UTC 2004

On Tue, 6 Apr 2004 17:13:09 +0200, Viktor Vojnovski <email blocked>
wrote:

>Оф-топик. Кои игри идат ко подмазани под линукс и како? И да, кажувајте
>само опенгл игри пошто winex не ми фукнционира.

Игрите што ги спомнав не се стартуваат преку wine. Сеа незнам точно да
ти објаснам, али не се напишани со Микрософтов(како ли се викаше)
software за развој на графика за игри, туку со software-то што го
развиваат Nvidia и некои други фирми. Мислам дека се викаше CG или
така нешто.

Игрите се platformless али затоа инсталерите не се. За Neverwinters
Nights треба да download-ираш instaler го посочуваш на местото каде ти
е играта (CD) ја инсталираш и после најнормално си играш, како да е
напишано за линукс.

Колку за илустрација, ги пуштив истовремено во мрежа верзијата на
UT2004demo за линукс и виндоус, и се видоа во мрежа, и се си
функционираше перфектно. За UT2004demo ја download-иравверзијата за
линукс. Слушнав дека играва била на 6 цд-а, ама имало и на ДВД 200
денари копија, се надевам дека внатре има и instaler за линукс.