[Ossm-members] Lista na preveden opensource softver [NEWS]

Ivan Stojmirov stojmir at linux.[REMOVE].net.mk
Thu Apr 8 11:23:49 UTC 2004

Порано беше лесно да се набројат програмите преведени на македонски.
Сега веќе не е така.
Различни групи или поединци независно го преведуваат своето омилено
програмче, а остатокот од македонските корисници не се ни свесни за тоа.

Затоа предлагам да направиме една листа на преведен софтвер која би ја
поставиле некаде на нет (www.ossm.org.mk например), со цел да имаме
евиденција за тоа што е преведено и што би било најдобро да се преведува
во иднина.

Еве ги апликациите за кои јас знам дека постои македонски превод.
Пожелно е секој од вас да ја надополни оваа листа:

OpenOffice.org ( www.slobodensoftver.org.mk/ooo )
Mozilla Firefox ( www.slobodensoftver.org.mk/mozilla/firefox/ )
Mozilla Thunderbird ( www.slobodensoftver.org.mk/mozilla/thunderbird )
PSI ( psi.sourceforge.net )
StarDict ( stardict.sourceforge.net )
PhpNuke ( www.phpnuke.org )

--
(c) 2003 De Ja Vu Inc.  (c) 1994 De Ja Vu Inc.