[Ossm-members] Re: ало?

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sun Apr 11 15:27:52 UTC 2004

Georgi at hedona.on.net.mk wrote:

>За да стигнеме во Брисел до среда треба да имаме дипломатски пасош или
>пред три месеци да сме поднеле барање за виза.
>
>Удира ли рецка некој на македонија? Што точно сакаш да правиш? :)

Каква врска има сето тоа ебате?

Сакаме да влеземе во ЕУ? Во Европа се наоѓаме?  Да.

Во секој случај заслужуваат поддршка напорите за спротиствување. Што има
врска ако ги поддржиме само со замена на првата страница од нашиот веб
сајт? Само тоа и можеме да го направиме сега, јеби га. :) Јас ќе ја
ставам страната на linux.net.mk и предлагам да ја ставиме и на сајтот на
оссм.

ufo