[Ossm-members] Конфигурација [NEWS]

kitanoski filip filip at hotmail.com
Sun Apr 11 17:33:49 UTC 2004

Драги мои фрикови. опен сорс! :)

Сакам да си купам нов компјутер и сакам да ми биде саде линукс, ко
саде кафе. Ќе ми служи како рутер, т.е. компјутер кој ќе иде на нет и
прибидејќи имам уште двајца корисници каде што живеам мора да оди сето
тоа преку таа машина. Другото ќе ми биде нели како најнормална машина
за секојдненва употреба. Постои можност на него да се инсталира и
некој апаче сервер кој нема да иде онлине или нешто специјално туку
само поради вежбање на ти реков ми рече пхп итн итн. Исто така би се
програмирало помалце у Ц  плус плус и остали глупости. А да и главно
ќе се навлегува во тајните на линуксот :) ќе заборавев за тројчка. Е
така. А да и не би потрошил нели повеќе од 300-350 еврс. И по можност
напојувањето да биде нели ефтино т.е да не биде кизнај колку јако
пошто треба да работе компјутерот 24 саати нели. На нет се иде преку
Кабел. Кабелски нет. Фала однпаред.

Филип