[Ossm-members] Re: bla Kde GNome [NEWS] [NEWS]

Peco Danajlovski vortex at unet.com.mk
Thu Apr 22 09:57:41 UTC 2004

Pa OSSM ionaka e tapa, edinstveno shto ostana e da dogovaraat fudbalski
natprevari megju gay druzhinite.

Pred mozhebi mesec dena popolniv aplikacija deka sakam da rabotam neshto
za Malina. Osven nekoj generichki odgovor od Ufo, ne dobiv nishto,
nikakvi instrukcii ili bilo kakvo nagovestuvanje na shto tochno bi rabotal.

Mojot zakluchok, OSSM za kur ne gi biva. Ja povlekuvam mojata aplikacija.

Osven toa, imeto Malina e beyond gay, isto kako i pogolemiot del na
chlenovite na OSSM.