[Ossm-members] Sinhronizacija so news [NEWS]

Alan Cox anal at kernel.org
Sat Apr 24 11:23:06 UTC 2004

Darko Spasovski wrote:

> Damjan, te molam razmisli za toa kolku sinhronizacijata so news dobra
> ideja. Vo posledno vreme se pojavija edno cudo trollovi i likovi koi ni
> monty python flying circus ne bi gi primil u ekipata na statisti. Seto
> toa rezultira so golem shum, i moram da priznam deka od tolku
> mk.comp.linux poraki ne mozam da izdvojam sto e sto (na primer, mnogu
> cesto mi se slucuva da poraki sto go tangiraat OSSM gi promasham zaradi
> toa sto e zakopana dlaboko vo nekoj thread.
>
> Isto taka, redundantnosta na porakite zamoruva - toj sto sledi i news i
> [...]

Dare, dare, dare.... izdajico roda svoga! :)  Za toa li me pokani ovde na listava?

Ne davaj sine zlaten mozokot da ti go iskompajliraat ovie. Pazi se od ufo
pogotovo, nemoj grb da mu vrtis, i ako mu padne "slucajno" Debian CD pred tebe
na zemja, nemoj NIKAKO da se navednuvas da go zemes... say no more, say more,
nudge, nudge! Me biva i za Monty Python! w00t!!~!

--
Anal Cocks

Linux - the choice of the gay generation!