[Ossm-members] Revolution OS

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Mon Apr 26 16:36:49 UTC 2004

Новица Наков wrote:

>Vladimir Stefanov напиша:

>Без злоупотреба на авторски права! Авторот на филмот веќе кажа дека
>дозволува некомерцијални проекции, ако се изведат од оригинално DVD и ако
>тој биде известен за тоа.

Muabetov me podseti na edno drugarce zapisano na Shtuloviot univerzitet.
Imeno, deckoto pred izvesno vreme se nafati da organizira proekcija na
Revolution OS na Stul, seto toa proprateno so prezentacija na Linuxot -
so toa na nekoj nacin sakase da go popularizira ovoj OS medju studentite
na IT nasokata.

"Happeningot" se uste ne e odrzan, no vo skoro vreme najverojatno ke go
bide. I drugarcevo koga ke mi pobara DivX kopija, jas sto da mu kazam?
Batka, odi na www.amazon.com i shvrkni $20+$10 postarina? Pa ete,
konkretno stanuva zbor za student so limitirani sredstva (povekjeto od
vas i samite se ili bile studenti i znaat kako izgleda toa), a
proekcijata e vo "privatna rezija", t.e. faksot ne se nafakja toa da go
finansira - odnosno, im vika eve vi prostorija, pa bujrum pravete sto
sakate.

Znaci, ona sto sakam da go kazam e:  nefer e ovde da se pravime Majka
Tereza so cel odbrana na avtorski prava, koga 99.5% od nas barem ednas
vo zivotot gledal piratska kopija na film sto seuste ne doziveal premiera.

Iliti,  kako sto rekol Onoj Gore: "Toj sto nikogas ne pogresil neka go
frli prviot kamen".

Darko S.