[Ossm-members] Revolution OS

Новица Наков novica at bagra.org
Mon Apr 26 20:40:50 UTC 2004

Darko Spasovski напиша:

> I drugarcevo koga ke mi pobara DivX kopija, jas sto da mu kazam?

Но има начин, иако најверојатно ќе биде многу побавно сето тоа изведено.
Дечкото ќе се јави во ОССМ, ќе каже што му е идејата. Можда од ОССМ ќе
добие DVD, можда ќе добие и нешто друго. Како што реков, може сето тоа ќе
биде бавно, но барем ќе биде легално.

Знам дека и Владо пред некое време викаше да се прави презентација во
Кочани, знам дека и од Неготино некои луѓе викаа. Може да се проба да се
организира некоја DVD турнеа, којзнае... Да бавно ќе биде, да тапа сме, но
работите секогаш можат да се променат.

> vo zivotot gledal piratska kopija na film sto seuste ne doziveal
> premiera.

Иако ова е најверојатно точно, тоа нема никаква врска со конкретнава
ситуација -- проширена аналогија, не помага многу. :)

--
Новица

The difference between 'involvement' and 'commitment' is like an
eggs-and-ham breakfast: the chicken was 'involved' - the pig was
'committed'."