[Ossm-members] Revolution OS

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Mon Apr 26 19:07:29 UTC 2004

Добро бе луѓе што ви е на вас? Само сакав презентацијата да ја направам
што поатрактивна и што по посетена! Или што, да се вратиме 50 години
наназад па на табла да пишувам за тоа што е слободен софтвер, со што се
карактеризира:
А) Слободен софтвер е софтвер со отворен код
Б) Слободниот софтвер може слободно да се користи, менува и дистрибуира...
дечко де ако сакаш оди натопи го сунѓерот...

Само ми беше идејата де привлечам што повеќе луѓе на презентацијата
преку прикажување на документарен филм, ако некој го има во Македонија и
ако е преведен на Македонски. Пошто гледам дека изгледа никој го нема и
сигурно не е преведен, таа опција отпаѓа.
Втор чекор, ќе си го порачам, ќе го добијам, ако сакам ќе го преведам,
ќе го прикажам каде сакам со цела морална, финансиска и кривична
одговорност, ќе ја финасирам целата презентација од мој џеб, ама ќе знам
дека сум сторил нешто позитивно за ширењето на Линуксот во Македонија.
Ви благодарам на сите.