[Ossm-members] Re: Инсталација на Mailman преку ssh

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sun Aug 1 11:48:24 UTC 2004

На 01 авг 2004 (недела), Milan Gjorchevski напиша:

> Вака..пробувам да инсталирам Mailman преку ssh дирекат на сервер. Арно
> ама, за тоа е потребно GCC, го симнав и тоа и пробав да го инсталирам.
> По куцање на ./configure се појавува нешто вакво:
>
> *** You must set the environment variable CC to a working compiler.

Пробуваш да компајлираш компајлер без компајлер. Сваќаш парадоксот? :)

Инаку не инсталирај компајлер на сервер.

Не ти треба, користи бинарни пакети. Дали сам ќе си ги компајлираш на друг
компјутер или ќе ги симнеш од интернет.

Што дистрибуција користиш?
Најди веќе готов пакет за mailman-от и инсталирај го.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!